Oj, oj, oj....

...jag råkade klicka på en stilmall och så ändrades hela bloggen. Ja, ja det får vara så. Jag orkar inte och har absolut inte tid att försöka fixa tillbaka som det såg ut innan. Suck.

Försökte genomföra min asana-träning idag men hade ingen inspiration att träna med Mini runt mina ben (vilket jag gjorde igår - dock enbart de stående asanas och avslutande). Ska se om jag kan komma upp i tid imorgon och praktisera innan Mini vaknar. Önska mig lycka till!

Igår blev det pranayama övning också och idag övade jag på uddiyana bandha, som är en förberedande övning inför pranayaman och idag fick jag lite aha-upplevelse över vilka muskler jag ska använda och hur det ska kännas....öva, öva, öva!

Namaste!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0