Ingen pranayama eller...

....yoga idag. Helt slut efter workshopen med Sri O.P. Tiwari. Sov länge, länge. Hela veckan har jag fått hjälp av min mamma och pappa med Mini och även i morse så Storprinsen och jag fick sova, sova, sova hela förmiddagen! Hur skönt som helst.

Jag har inte hunnit samla alla tankarna från de intensiva dagarna! Det var så mycket! Och jag blev så inspirerad att börja studera Yoga Sutras igen men jag hinner inte just nu....åhh det är så mycket jag vill göra. Men en sak i taget!

Namaste!


Kommentarer
Postat av: Yogini

Tack alla ni som har kommenterat under de senaste veckorna och som jag inte har svarat på! Semestern har sett till att hålla mig borta från dator och Internet så mycket som möjligt! Men jag uppskattar verkligen alla era fina ord!



Namaste!

2008-08-03 @ 21:19:10
URL: http://yogini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0