Sweet and sour..

....wok med tofu gjorde jag igår från GRUNDEN!

Wow!

Det blev jättegott och jag är jätteimponerad av mig själv. Här användes inga Uncle Ben's såser eller dylikt utan allt gjordes med fräscha råvaror. Det var t.o.m. roligt att laga till det. Lillprinsen hjälpte till sittande i Babybjörnen på min mage!

Det kändes så härligt att äta den lagade middagen efteråt. Fräscht.
 
För första gången fick jag verkligen till tofun också så att den hade rätt konsistens. Sambon är inte så förtjust i tofu så nästa gång får han kyckling eller kanske ska jag göra på fisk för det äter jag ju också.

I övrigt har jag varit fylld med energi varje dag!

Jag har känt mig stark både fysiskt och mentalt!

Jag har känt mig smal för första gången efter graviditeten och förlossningen (jag fick på mig min fina, fina vinterkappa som jag köpte innan jag blev gravid - hurra!).

Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0