Jag klarade...

....mitt mål om 4 pass per vecka förra veckan då jag praktiserade även i fredags! Jag hann fram till Virabradhasana sen vaknade lillprinsen och ville upp. Han valde att bara ta en "power-nap" denna förmiddag!

Så han fick ligga längst fram på yogamattan när jag gjorde de sittande asanas fram till Navasana. Det gick bättre än vad jag trodde. Koncentrationen var såklart inte på topp men bättre än inte alls. Och det var faktiskt lite mysigt att ha Mini längst fram på mattan, där han låg och filosferade lite för sig själv tills han hade vaknat till ordentligt och hittade sen mina fötter! När jag kom till Mari C då började han tappa tålamodet men jag fick ändå yoga klart för honom.

Mari D var lika häftig som härom dagen! Jag kom nästan helt med armhålan till knät och kunde sätta handen under foten på det bjöda benet!

I övrigt fick Mini och jag en UNDERBAR fredag. Lunch med tillsammans med en härlig vännina och en lååååång promenad med en kompis och hennes dotter!

Helgen var super också! Kalas för Minis mormor sen 1-årskalas för Minis kompis!

Namaste!

YT 15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0