Helt plötsligt...

....somnade Mini efter frukost så jag kunde rulla ut yogamattan och sätta igång min yoga-dvd. Dvd var självklart på ljudlöst för här vill vi inte väcka någon i onödan! Han sov i hela 1 timma så jag hann i stort sett med hela mitt pass! Jag bestämde mig för att skippa vinyasas mellan sidorna för att just hinna med lite mer och det funkade - tack söta rara Mini för att du sov längre idag!

Så skönt när jag har fått yoga!

Utthita Trikonasana och Utthita Parsvakonasana är som vanligt... ,)
Gjorde ont i högra höften så jag tog det mycket försiktigt med Mari C och D.

Kände mig ändå stark och fin. Urdhva Dhanurasana känns bra i ryggen och axlarna men inte i benen.

Hurra så bra, go' start på dagen!

Namaste!

YT 13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0