De senaste..

....dagarna har jag varit så trött, så trött, så trött. Igår var katastrofal. Idag var det bättre men jag trodde jag skulle gå av på mitten ibland.

Sömnbrist.

Dock genomförde jag ett yogapass. Yogan hjälper mig att inte galen pga brist på sömn. Jag har svårt att sova på dagarna, kommer inte till ro men lyckades sova en liten stund efter lunch med lillprinsen.  

Jag klarade inte av Mari C och D. Pga trötthet tror jag. Sirsasana var skön idag.
Enbart vinyasa mellan asana.
Mini var med på slutet när han hade vaknat. Det var ok för han var glad och sprallig.

Inget direkt flyt men jag gjorde min yoga! Det kändes skönt efteråt. 

Jag skulle egentligen gått på annan gympa i förmiddags men valde yogan istället. Jag hade inte orkat det andra.

Ikväll planerar jag att gå och lägga mig tidigt, tidigt, tidigt. Så jag sover samma timmar som Mini. Natten till söndag ska min sambo ta Mini, om ni bara visste vad jag längtar till den natten. Min första hela, egna natt på ett halvår!

Namaste!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0