Rastlöshet...

...har jag känt den senaste veckan. Jag tror rastlösheten beror på att jag inte varit speciellt fysiskt aktiv de senaste månaderna och verkligen, verkligen fått trötta ut kroppen såsom ett härligt ordentligt Ashtanga Vinyasa yoga pass kan göra. Den senaste tiden har jag mest fått röra mig långsamt och i korta perioder. Inte konstigt kroppen känner sig rastlös. Samtidigt som jag vet att jag behöver spara på all energi inför den stora dagen. Men hur mycket kan man spara och lagra upp egentligen?

Ovanpå allt har jag som sagt varit ordentligt förkyld. Det börjar dock ge med sig nu samtidigt som min underbara sambo har fått en ny rejäl omgång....nu hoppas jag bara att jag är immun så jag inte åker på en förkylning till för det orkar jag inte!

Det har blivit många glas "hot-ginger-honey-lemon" men det år så gott. Tyvärr är min favorit honung slut och det är långt till affären som säljer den. Måste, måste ha tålamod så jag inte går och köper ett halvt ok substitut tills dess att jag kommit till den rätta matbutiken.

I övrigt samlar jag mig inför den stora dagen. Lite nervös är jag allt. Men mest för tiden efter den stora dagen. Det har blivit en del vändor till butiken men nu känns som vi har ett bra baspaket att starta med och ett par julklappar är också inhandlade så jag ska slippa springa i butikerna med ett spädbarn.


Namaste!
¨



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0