En kort resumé

En intensiv vecka men jag är lycklig och det är viktigast!

Jag är så himla stolt över mig själv och alla beslut som jag har fattat själv de senaste veckorna utifrån vad jag önskar och vill. Det har varit pirrigt och skrämmande vissa ögonblick men jag mår väldigt bra!

Jag vet att jag kommer lyckas med vad jag än tar för mig och misslyckas jag så är det bara att försöka igen tills jag lyckas!

Jag har bestämt mig för att jag behöver inte oroa mig, allt löser sig till det bästa, vilket det faktiskt alltid gör!

Idag har jag haft ledd klass med Paul Dallaghan hos Yogamudra. Han håller en workshop där denna helg och det ska bli spännande att få bli undervisade av honom. Jag har faktiskt inga förväntningar men hoppas han undervisar ungefär som Kino Macgregor och Mark Darby. Om Paul är bra och jag känner en samhörighet så ska jag nog anmäla mig till hans teacher-training-kurs.

Min yogavän Maria har idag gett mig tips om vad jag ska tänka på när jag själv ska undervisa. Det är väldigt spännande projekt att undervisa i yoga!

Nä nu orkar jag inte skriva mer.....

Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0