Yoga och kultur

Spa-dagen var underbar i lördags! Jag behövde den verkligen! Personalen hade lyckats "slarva" bort min ena bokning. Övertrött och slutkörd som jag är från jobbet de senaste veckorna blev jag förtvivlad eftersom jag verkligen behövde dessa behandlingar. Jag hade sett emot behandlingarna i veckor och de var bokad för över ett halvår sedan. Hur lyckas de slarva bort en behandling? Efter mycket om och men fick jag tillslut samtliga behandlingar och lite till! Heja Maria som äger Hälsa & Helhet som vet vad bra service är! Hennes anställda hade ingen aaaaaaaaning! Hon räddade helt klart sitautionen.

Söndagen (idag) har varit helt fantastiskt skön och avslappande precis som en söndag ska vara!

Jag har bland annat tränat för Susanna och Jens som har Mysore sista söndagen i varje månad. Det blev ett bra pass! Susanna sa att det syns att jag yogar regelbundet hemma. Kul! Vi la fokus på mina bakåtböjningar under passet. Jag tränar alldeles för lite på dessa hemma. Susanna sa också att jag behöver komma oftar till dem för att utvecklas i min yoga, speciellt för mina bakåtböjningar. Åhhhh I wish, I wish jag kunde träna hos dem minimum en gång i veckan men deras tider för Mysore funkar inte för mig i dagsläget. Tyvärr. Suck.



susanna_och_jens
Bilder hämtade från www.astanga.dk

Åh jag önskar verkligen jag hade möjlighet att åka dit regelbundet (kan man önska sig det i julklapp?) för Susanna är en fantastisk lärare vad gäller den dagliga yogaträningen.

Idag känner jag mig, för första gången på flera veckor, utvilad inför en ny vecka. 


Jag hoppas jag kan träna två mornar hos M nästa vecka....!


Namaste!


P.S Det blev ett besök på Louisana idag! Lagom dos av kultur! Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0