Konstigt yogapass...

...idag men ändock lite blev gjort. Solhälsningar, alla stående och några av de sittande. Plus ett par av de avslutande. I mellanåt lite lek med Mini. Oh my god vad det är varmt i lägenheten. Som värsta yogashalan med typ 30 elever i som praktiserar samtidigt....alltså jag känner mig mjuk och fin men har inte fokusen. Oh jag vill iväg och träna med några andra yogaelever och få en energi-injektion. Oh well kan inte få allt! En dag....

Nu kämpar Mini på att krypa men det går inte ännu men han ger sig banne sig inte!

Så dagens tanke: Bli mer som en baby...öva, öva, öva och ge aldrig upp...känn heller aldrig någon besvikelse...dock kan lite desperation och irritation uppkomma men det glöms snabbt och man börjar öva, öva, och öva igen! Skam den som ger sig!


Namaste!

Kommentarer
Postat av: Surya

Tack min vän för att du är så härligt stöttande! Du anar inte vad det stärker mig!
Det glädjer mig så mkt att det finns så underbara människor!
Namaste

2008-05-08 @ 21:53:52
URL: http://suryanamaskar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0