Segt...

....yogapass idag. Det var inte roligt. Kände mig stressad. Inte pga yogan utan pga jobb. Patetiskt. Jag vet. Jag är mammaledig och ska njuta av tiden här och nu.

Jag orkade inte göra några vinyasas. Några få blev det.

Grät nästan. Inte pga yogan utan allt annat. Säkert mest pga trötthet. Sov nästan inget i natt.

Jag orkade inte lyfta upp mig mer än 1,5 gång i urdhva dhanurasana.

Jag försökte tänka att det är bättre jag är på yogamattan än inte alls. Något ger det mig alltid. Om inte så regelbundenhet i träningen.

Kanske kan jag snart komma iväg till Yogamudra för lite inspiration och en energiinjektion.

Så nu måste jag ta mig offerkoftan! Jag vet att jag är omtyckt som yogalärare och jag vet att jag är bra på det. Så fortsätt denna väg. Jobb och dylikt kommer att lösa sig för jag är värd det allra bästa!

Namaste!

YT 3

Kommentarer
Postat av: Chissra

Man har ju sådana dagar ibland. Det är jobbigt. Men det blir ju alltid bättre.
Hoppas du får en bra dag idag....

2008-03-14 @ 08:24:19
URL: http://chissras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0