Yogapass # 5-7

Yogapass # 5 var väldigt likt yogapass # 4. Inga större skillnader.

Det känns i magmusklerna att jag har satt i gång och börjat träna.....

Yogapass # 6 var obefintlig mer eller mindre. Jag har ingen bra ursäkt.

Yogapass # 7 tvingade jag mig till och när jag väl börjat kändes det kul. Varför är det ett sådant psykologiskt hinder ibland att träna något över huvud taget? Ibland önskar jag hade en personlig tränare som kunde heja på mig när jag känner mig alldeles seg och när huvudet tar över hand för kroppen är ju inte trött.

Ja eftersom jag inte har någon personlig tränare eller någon att träna tillsammans med för den delen så är denna blogg och WoYoPracMo just nu mina personliga tränare.

Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0