Vad jag behöver träna på...

Jag skulle verkligen behöva öva på att kunna slutföra projekt. Jag är nog expert på att starta en massa projekt men det är en bråkdel av dessa som jag ror i land.

Jag förstår inte varför det är så?
Jag har ingen aning om vad det kan beror på. Det är bra projekt som jag startar. Kanske kan det vara en blandning av brist på tålamod, uttråkning, brist på koncentration och brist på tillit till mig själv. Tja jag vet inte.

Jag försöker bli mer systematiskt och försöker att inte starta fler projekt innan jag har slutfört åtminstoende ett av de pågående men vipps så har jag ändå startat ett nytt utan att jag har märkt det och så rinner något annat ut i sanden. Just nu har jag väl 6-7 projekt på gång i olika former, storlekar och varianter. De projekt som är i gång nu måste jag försöka slutföra. Inga andra ska startas. Punkt slut. Får se hur bra det går.

Jag ska börja med att försöka läsa klart en bok och göra lite anteckningar kring den så jag minns den bättre.

Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0