Det trodde...

....jag inte om mig själv.

Jag genomförde ett yogapass idag!

Jag sov dåligt i natt så jag kände inte för att praktisera i morse. Efter en långsam morgon gick vi ut på en härlig vårpromenad efter lunchen. Termometern visade över 10 grader och solen strålade. När benen kändes trötta satt jag på en bänk längs med en husvägg och njöt av dagen medan grabben sov sött i vagnen.

Innan middagen fick jag lust att praktisera så jag smög upp på övervåningen. Bråkade lite med dvd:n innan Mark Darby var igång. Det blev fram till Marichyasana C. Därefter Urdhva Dhanurasana, Sirsasana och Yogamudra. Rätt många vinyasas men inga hhopp. Kände mig riktigt trött när det var dags för Urdhva Dhanurasana.

Jag njuter av göra de stående och sittande asanas men har ingen ro för de avslutande.

Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0