Nu är inte många veckor kvar...

Ja nu är det inte många veckor kvar och jag börjar känna mig trött och sliten faktiskt. Jag vill inte gnälla eller klaga för jag har ett fantastiskt liv med massor av möjligheter men just nu är jag trött, trött, trött och vill bara vara hemma och vila. Förstår inte hur jag ens ska orka med en förlossningen men förhoppningsvis kommer mitt tempo att lugna ned sig om 2 veckor så jag kan börja ro om mig, hemmet och den "lille där inne" som gärna gör sig "hörd" hela dagarna och kvällarna. ;)

Jag vill så mycket men måste acceptera att jag kan inte göra allt. Jag får helt enkelt respektera mig själv och min situation som den är och att det kommer en tid när jag har mer energi igen.

Ja nu är det lill-lördag och om ett par dagar är det sovmorgon igen! ;) Tjohoo!

Glöm inte att ta en andningspaus! Det ska jag göra nu!


Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0