Helgen behövdes!

Inspirerande helg!

Det behövde jag!

Nu känner jag mig full av energi och yoga-lust igen!

En spontan visit till min absoluta favorit stad i Sverige, nämligen Göteborg! Vädret var perfekt stadsväder under lördagen och vi hann med att träffa flera underbara vänner, flanera och bara umgås med varandra. Det bästa av allt var nog att vi så osugna på att shoppa att det kändes fantastiskt sunt!

Jag hann också med att besöka mina fina vänner på Ashtanga Yoga Shala Göteborg och deltaga på Petris teknikklass (fortfarande ingen träning för min del....börjar bli rejält rastlös i kroppen även om jag promenerar och försöker röra mig på annat sätt). Jag var ju inte med på Petris teknikklass förra året (då jag deltog i workshopen i Göteborg) så det var kul att få vara med. Men roligast var allt att få en stund att prata med Lisa, Olle och de övriga "yogisarna" som driver shalan i Göteborg!

Jag ska se över mina anteckningar från teknikklassen och dela med mig av några av Petris reflektioner till er vid ett senare tillfälle.


Namaste!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0