Att fatta beslut

Jag var precis påväg hem från jobbet när min favorit kille ringde och frågade om jag kunde stanna så att han kunde åka med mig hem efter sin träning. Det är klart jag kan. Alla gånger han har ställt upp för mig.... Blir nog god hämtmat idag...

Så det blir alltså troligtvis ingen yin yoga idag heller. Fy! ;)

Oh well!

Tänkte jobba lite extra. Men då dog mitt program som jag jobbar i och alla it-killar har gått för dagen...

Oh well.

Det betyder väl att jag ska jobba med mitt personliga projekt istället! ;)

Jag är dock duktig på att hitta på ursäkter att INTE göra mitt personliga projekt...såsom att jag nu är väldigt hungrig och behöver äta.... Jag har funderat över varför jag ibland skjuter saker och ting på framtiden och det är nog för att jag har svårt för att fatta beslut (ärvt av min far). Så om jag skjuter på det lite till behöver jag ju inte fatta ett beslut precis nu.... Inte hållbart  - jag vet!

Ok. Nu slutar jag skriva här. Tar ett äpple, minipaus och pratar med en kollega och sen börjar jag jobba med projektet tills sambon kommer och vill åka hem.

Deal!

Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0