Positivit yogapass

Det tog en timma att komma upp. Får jag skylla på något förutom mig själv så är det mörkret...hahhaaa....dålig ursäkt...men det har blivit en aning mörkare på morgonen nu i och med att vi ändrat klockan....och mörker gör mig tröttare....dålig ursäkt men jag tror faktiskt att några av mötena på jobbet idag gjorde att jag drog mig för att stiga upp...när jag väl stigit upp har dagen börjat...

Men jag kom upp tillslut för jag kände längtan efter att få praktisera.

Jag valde att praktisera tillsammans med Mark Darby dvd:n. Den gav mig komfort, energi och en yogapartner. Jag behöver det just nu. Det blev ett kort program idag. 20-30 minuter men jag kände lust, motivation och glädje! Allt det jag har saknat de senaste veckorna. Så kort men positivt pass. Jag hann inte med mina andningsövningar så jag får öva på dem ikväll.



Namaste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0