Effektivt pass

Bra dag!
Flera konstruktiva och givande möten på jobbet.
Effektivt och producerande i övrigt på jobbet med tanke på alla mötena och att jag slutar tidigt på tisdagar. 

Hittade 45 minuter på eftermiddagen att genomföra min asana praktisering (hade ingen lust i morse så jag bestämde mig för att jag inte behövde träna idag men så kom tillfället på eftermiddagen och jag kände mig sugen).

Jag hann fram till Navasana. Jag bestämde mig för att utesluta alla vinyasas för att spara energi och behålla min motivationen. Mmmmm det kändes så skönt efteråt. Glad!

Glad att det blev av.

Jag kände mig full av energi och mjuk i kroppen.

Det är en stor skillnad att träna på morgonen och eftermiddagen/kvällen. Kroppen är så mycket mjukare på eftermiddagen. Jag kom t.ex. så mycket djupare i de asanas som är vridningar än vad jag brukar på morgonen.

Så än en gång en bra dag idag!

Tack!

God middag på kvällen!

Jag känner mig lagom trött nu!



Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0