Wow vilket väder!

Wow vilket väder det har varit i helgen!

I fredags blev ingen yoga då jag deltog i en företagsaktivitet och cyklade bland annat från Helsingör till Köpenhamn längs med Strandvejen. En otroligt vacker väg att färdas på! Kan varmt rekommendera denna dagsutflykt! Jag var lite tagen dock på kvällen av solen, värmen, cyklingen med mera så det tog ett tag för kroppen att återhämta sig på kvällen.

Igår njöt jag av att umgås med vänner och värmen.

Idag valde jag att stanna hemma och yoga för att inte överanstränga kroppen efter all yoga i veckan som gick samt cyklingen. Tyvärr sov jag lite länge så det var alldeles, alldeles för varmt när jag väl skulle yoga. Orkade endast med de stående ställningarna. Eller bara och bara. Det var inte så dåligt. Jag yogade i alla fall.

Namaste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0