Yogapass # 28

Jag vet inte vad som hände men min blogg försvann igår.

Klickade lite hit och dit nu och lyckades få tillbaka bloggen...PUH!!!

Är lite trött på blogg.se då jag bombaderas av spam.

Vad har hänt i helgen?

Försov mig imorse och missade yogan i Danmark. Bläää. Hade absolut ingen ro i kropp och själ attt göra ett helt yogapass idag. Så det blev ett kort och intensivt pass på köksgolvet som vanligt. Helt ok.


Idag har jag primärt förberett inför veckan som börjar imorgon. Igår köpte jag fina pennor på Mujji och en fin anteckningsbok inför min kurs som börjar på torsdag. På torsdag fyller även min sambo 30 år! Hurra för honom! Och på torsdag startar mitt ena extra jobb. Mycket händer på torsdag och mycket ska bli klart innan dess!

Bäst jag sätter fart nu!

Imorgon är det yoga med B! Skoj!

Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0