Yogapass # 18 Positivt besked

Slutet av yogaveckan och jag känner mig lite trött. Kanske påverkas jag av månen.

Inte mycket att kommentera över dagens morgonpass. "Bara" solhälsningarna. Orkade inte mer enligt mitt huvud (kroppen hade nog klarat hela första serien men jag orkade inte fajtas med mitt huvud i morse).

Jag fick besked idag från kvinnan som erbjudit mig extrajobbet. Det är mitt om intresset blir tillräckligt stort! Hon ska återkomma om cirka 3 veckor med definitivt besked.

Kul!

Imorgon är det nymåne så jag tänker ta det lugnt på morgonpasset imorgon.

Jag saknar M:s och min regelbunda morgonpass.

Jag hoppas jag kommer iväg till yogamudra på söndag och få inspiration från flera yogamänniskor!


Namaste!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0