Morgonpass # 16

Det gick enligt planen.

Jag kom upp i morse en halvtimme försent men ändock.

Först var jag jättetrött. Men efter fem minuter kom kropp och sinne igång.

Yogapasset bestod idag av solhälsningarna, de stående asanas, bakåtböjningar och de avslutande asanas.

Först blev jag lite sur på mig själv för att jag inte gick upp som jag hade tänkt mig (det gjorde ont i själen när klockan ringde i morse) men sen blev jag glad när jag insåg att jag faktiskt gick upp och jag faktiskt praktiserade!

Framsteg!

Jag tycker det är väldigt skönt att träna på morgonen för det blir en bra start på dagen.

Efter jobbet gick jag en lång promenad och det var riktigt skönt med frisk luft efter en intensiv jobbdag.


Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0