Mindre bra dag idag # 30

Inte den bästa dagen det här året.

Det var länge sedan jag kände mig så trött och nere.

Det har varit en jobbig dag helt enkelt.

Missförstånd mellan mig och sambon gjorde att jag kom hem sent, sent. Vilket också gjorde att jag missade träningen på yogamudra. Tyvärr.

Jag känner mig...ja jag vet inte vad för jag har ingen lust att gnälla heller men dagen på jobbet har också varit väldigt krävande och i slutändan känns all min jobbinsats helt meningslös.

Jag har inte gjort någon yogaasana träning.

Det får bli andningsövningar innan jag lägger mig.

Nu ska jag skriva lite på ett föredrag jag ska hålla om Ashtanga yoga.

Det bästa är i alla fall att den här dagen har ett slut och i morgon är en ny dag som bara kan bli bättre än idag!

Namaste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0