Om ni bara...

....visste vad jag längtar efter att få börja träna min yoga igen, att få sträcka ut kroppen och bygga upp mina muskler. Jag känner att amningen ger mig väldigt dålig hållning, vilket jag försöker tänka på men det är inte alltid så lätt att sitta med rak rygg och avslappnade axlar när den lille skriker av frustration för att maten inte kommer med en gång..... Han är väldigt otålig...kan brås på mig!

Jag gör några asana ställningar varje dag för att just få sträcka ut mig men jag längtar efter ett långt, svettigt pass men det får dröja till mitten av januari. Allt få ta sin tid. Tålamod - vilket är bra för mig att öva på.

Nu är det dags att vila en liten stund.

Namaste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0