Ömma ben

Idag var jag öm i benen efter gårdagens yogapass. Det tog en stund innan mina ”hamstrings” kändes varma och flexibla. Jag tränade inte i morse…höstmörkret är inte till min fördel…men efter jobbet blev det ett hemmapass. Jag kom, för att vara jag, djupt i parivritta parsvakonasana…det kändes skönt. Likaså kändes det som jag fick en bra vridning i marichyasana c…högra höften pratade med mig under marichyasan c..någonting händer där…

Jag är glad att jag börjar få mer och mer en hemmarutin och att jag inte tycker det är så otroligt jobbigt att träna själv utan tycker oftast det är roligt. Visst på morgonen är jag oftast väldigt, väldigt trött men tröttheten har för det mesta att göra med hur mycket jag har på jobbet samt så är ju inte hösten eller vintern mina årstider. Jag är glad att jag har skaffat en energilampa!

Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0