Inget Köpenhamn denna vecka heller...

Bortbjuden på middag igår kväll men jag var chaffis så det blev ingen alkohol för min del och vi kom hem relativt tidigt. Trots det försov jag mig i morse...

Så det blev ingen tur till Köpenhamn men jag genomförde ett bra yogapass hemma med min sambos hjälp. Han fick assistera mig i samtliga asanas som jag vanligtivs får hjälp med när jag är hos mina yogalärare. Sambon är bra på assistera och lär sig snabbt av mina instruktioner! Hm..kanske ska väcka honom när jag är uppe och tränar tidigt, tidigt på vardags morgonen så att jag får hjälp då också...

Jag känner mig nöjd med dagens pass trots att Marichyasana D aldrig verkar ge med sig....tålamod jag vet!!! En dag kommer kroppen vara mogen men jag är så otålig..

I övrigt drömmer jag om yogaretreats...

Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0