Att finna frid i träningen

Morgonens yogapass gick bra. Fortfarande tycker jag bäst om att göra de stående ställningarna. Allt flyter på bra och jag kan "vila" i min yoga. Sen kommer de sittande asanas och PANG så blir jag jättetrött. Vill bara lägga mig raklång på mattan och vila. Fick alltså samma känsla som i söndags trots att jag tränade ihop med M och B idag.

Tack vare M och B så la jag mig aldrig ner raklång på mattan och vilade utan kämpade mig igenom samtliga sittande asanas. Ibland fick jag samma flyt som i de stående ställningarna. Detta flyt kom till mig när jag lyckades koppla bort min trötthet och fokusera på andingen. Korta men väl motiverande ögonblick! Ögonblicken finns där jag måste bara hitta dem!

I övrigt inget speciellt. Min serien känns lite "sloppy" men det viktigaste är att jag utövar den! Jag mår som en prinsessa hela dagen när jag fullbordat min serie! Glad och fylld med energi! Det är underbart!

Nu är den lunch dags!

Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0