Var stolt över vem du är

Det har varit svårt att komma åt min blogg de senaste dagarna p.g.a. systemfel för blogg.se därav utebliven uppdatering.

Så istället har jag njutit av en helt fantastiskt bra bok som jag varmt kan rekommendera att läsas under julledigheten "Tillsammans är man mindre ensam" av Anna Gavalda.

Jag har levt tillsammans med huvudpersonerna i boken och jag har längtat till varje ledig stund när jag har haft möjlighet att få läsa några rader till. Boken har t.o.m. fått mig att börja spontangråta och det har bara hänt en gång tidigare i vuxenålder och det var av Sigge Eklunds bok "Det är 1988 och det har precis börjat snöa".

Jag kan även lova att "Tillsammans är man mindre ensam" är en fantastisk julklapp!

Jag har förstås även njutit av mitt vardagslyxté: Yogi Tea.

Mmmm téet är så gott.

På varje tepåse finns också en liten affirmation och alla är så vackra, några exempel:

"Be proud of who you are"

"Let your heart guide you"

eller fundera på denna "The mind is given to you, you are not given to the mind"

Den sista talar väldigt mycket till oss yogi(ni)s!


Namaste!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0