Ambition

Ingen träning idag. Behövde sova. Det är full fart nu dagarna innan jul vare sig jag vill eller inte.

Nya tag i morgon.

Det ska bli en utmaning att se hur min yoga ska hållas igång nu när M inte är kvar.

Några mål som jag har satt för mig själv inför år 2007 är:

Klara av att gå ner från stående samt komma upp ur Dhanurasana till stående.
Minst två morgonpass ensam hemma där jag gör hela första serien varje gång
Vet inte om jag kan sätta upp Marichyasana D som ett mål....där bestämmer nog kroppen mer än min vilja...tror jag.
Hoppa igenom utan svårighet till sittande från Adho Mukha Svanasana.
Studera Patanjalis Yoga Sutras
Deltaga på minst 4-6 yoga workshops
Deltaga på ett längre yoga retreat
Det skulle vara kul om jag även klarade av att Urdhva Dandasana


Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0