Inte mycket tränat

Hm..denna veckan har min yoga träning blivit lidande trots att jag känner mig väldigt motiverad men tid och ork räcker inte till alltid. Mina projekt vid sidan av jobbet tar alla lediga timmarna i anspråk. Men jag klagar inte. Projekten är rolig och väldigt inspirerande! Så det känns helt ok ändå! Fast det är ju klart, jag önskar, som säkert många andra, att dygnet ändå hade fler timmar!

Imorgon reser jag och F till Stockholm för en blixtvisit. Jag har i alla fall planerat ett besök på Ashtanga Yoga Skolan på Kungsholmen och det ser jag verkligen framemot!

Namaste!
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, mitt favvoställe!
Ashtanga Yoga-stället alltså.
Ska faktiskt gå dit för första gången den här terminen i morgon (fy så sent). Kommer att bli apjobbigt men helt divine!
Hoppas att du fick ett bra besök...

2006-10-09 @ 23:35:53
URL: http://www.shes-so-vain.blogspot.com
Postat av: Yogini

Ja visst är Ashtanga Yoga Skolan på Kungsholmen härlig! Gillar den mycket mer än skolan på söder i Stockholm. Jag hoppas du fick ett bra yogapass idag!

2006-10-10 @ 21:47:10
URL: http://yogini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0